onsdag 9 december 2009

Jag lever!

Ja, jag lever. :p Jag är bara inne i den där vevan då det är så himla aptråkigt att blogga. :p Jag älskar att läsa andras bloggar och klagar när dom inte uppdaterar men när det kommer till mig själv så, näääe. :p
Skolan rullar på som vanligt, tentan är avklarad och nu är det istället dags att blicka framåt till januari då nästa är, har fan redan ångest för den! Jag får damp på alla dessa olika teorier om hur barn utvecklas och gudvetvad! Känns lite mer som att jag är inne på rätt spår men jag känner mig inte helt säker än. Praktiken går jätte bra och ungarna är helt underbara! En unge var så sööt idag öven om det var tragiskt det som hade hänt.. En elev kom fram och sa:
"Fröken, min mamma har blivit mobbad"
"Jasså"
"Jaa, dom tog hennes plånbok igår!"
"Jaha, du menar bestulen?"
"Jaa, det är så det heter, ja"

Snutteungar! Jag vet inte hur många gånger dom har frågat mig vilket land jag kommer ifrån eftersom jag pratar så konstigt, jag menar, enligt dom är skåne ett eget land och allt annat utlandet. :p Haha, nej nu ska jag vara snäll! Mina gosungar. ;)

På lördag är det Ullared som gäller. ;) Jag ska försöka shoppa alla mina julklappar där! Något som jag vet redan nu att jag vill ge bort är det där ölglaset med inbyggd ringklocka! Den är så KLOCKREN! Hahaha :p

Ikväll ska jag skrämma upp mig själv med efterlyst nu när inte Greys går. :( Jävla skit att alla bra serier tar uppehåll nu! Tycker inte om när alla slutar samtidigt, och speciellet inte när det är som mest spännande!! Blääää

Ååh, på lördag spelar Larzkristerz igen och jag är sååsugen på att dra dit.. Det var ju så länge sen jag dansa till pluttarna nu juue! Haha.
Nej nu ska jag chilla vidare, måste se hur mina fiskar mår på facebook. :p


Kram S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar