fredag 27 november 2009

Friiiday.

Fredag idag! Veckan har som vanligt gått fort. Haft praktik hela veckan ut. Har varit ganska tufft men gud vad jag tycker om ungarna. Samtidigt som de kan vara så otroligt söta och underbara kan hornen växa fram. Haha, tolka mig rätt nu. Ungar är som dom är. :)

Ska snart till läkaren med min handled. Har haft problem med den under en längre tid. Haft värk och knappt kunnat röra handen. Ett tag hade jag en gallionknöl på handleden men den försvann. Nu kommer värken imellanåt tillbaka och då kan hela handleden svullna upp och det gör såå ont. :( Tror inte dom kommer hitta något fel idag, men dom kan kanske skicka mig vidare för när jag får så ont står jag inte ut. Dock är det synd att när jag väl har ont, det är då jag vill till läkaren så de kan se men nejnej, då finns inga tider. Idag har jag inte känt av handleden på jättelänge så de lär ju knappast hitta något. :(

Imorgon är det jobb som står på schemat. En kort dag, 7.30-13.00. Slappt men nice med pengar.
På söndag är det julmarknad och pepparkaksbak! Fun fun!

Kram S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar