tisdag 24 november 2009

Saknad.

Vissa dagar är jobbigare än andra. Idag har det varit en såndär jobbig tråkdag. Jag har längtat upp till min familj och mina vänner. Saknaden av att kunna ringa och sedan ses inom 1 timma är något jag kan glömma. Istället måste resor bokas några veckor i förtid för att man ska kunna ses. Jag hatar att det är så långt imellan, jag hatar att det kostar så mycket och jag hatar att känna skuld för att jag flyttat ifrån er. Jag saknar mina syskon så otroligt mycket. Jag missar så mycket av deras uppväxt. Vi som alltid har varit tillsammans, genom vått och torrt. Plötsligt ses vi knappt 1 gång i månaden och då under bara någon dag. Jag märker på min yngsta syster hur hon påverkas. Hon är nästintill alltid sur på mig, när jag ringer vill hon ibland inte prata och det gör så himla ont i systerhjärtat. Hon känner sig säkert sviken av mig. Jag lämnade henne när det var som tuffast. Jag som en gång alltid tog hand om dom finns inte kvar längre på samma sätt. Jag älskar mina syskon överalltannat och alla andra med i min familj såklart men mina syskon har alltid varit något speciellet. Ni är så underbar och fina. Jag önskar bara jag kunde hjälpa er från alla era bekymmer som gör att ni mår dåligt. Hade jag kunnat hade jag trollat bort all skit för länge sedan. <3

Jag saknar mina vänner. Jag saknar att inte kunna hitta på saker med er. När jag väl kommer upp hinner jag knappt att umgås med min familj och sen finns ni där och vill träffas. Ååh, jag önskar jag kunde stanna tiden när jag väl kommer upp. Ni betyder så otroligt mycket och det känns som att jag inte bryr mig då jag inte hinner träffa er. Det är så lätt att säga att ni kan komma ner till mig men hur jävla dum tror ni inte jag känner mig som aldrig kommer till er?
Jag vill så gärna komma och hälsa på er! Johanna, du anar inte hur gärna jag vill åka upp till dig! Jag kommer att hälsa på dig, det lovar jag men just nu känns det som att när jag väl har tid måste jag åka upp till min familj. Sen hoppas jag alltid på att det klingar så vi är hos vår familj samtidigt. Och Jenna, min bästa vän sedan 5år. Du har ett hjärta av guld. Alla gånger jag har sagt att vi ska ses och sedan ändrar det pga att tiden inte räcker till. Hur står du ut? <3

Nej fy, nu blev jag helt depp. Var bara tvungen att skriva av mig.
Familj och vänner, ni betyder så mycket. Om ni bara visste.. <3

Kram S

3 kommentarer:

  1. ush, vet inte varför men tårarna FORSAR just nu! Om du bara visste hur mycket jag saknar dig. Att ha någon att tjaffsa med, någon som är som en extra mamma, du har alltid varit en speciell syster! Du ger så mycket av dig själv, kärlek, närhet och trygghet. Även fast att vi ALLTID bråkar någongång när vi ses så saknar jag dig, det vore ju något fel om vi en dag slutade tjaffsa helt eller hur? Sitter och kollar på mina VACKRA ärr på handen/armen som du gav mig, haha jag är märkt för livet men detr gör inget, tänker på dig varje gång! hur du låg i soffan och jag sa "jag går och lägger mig nu" och du bara "gör det, skönt så slipper man dig", jag smällde till dig med dosan i huuvet och du hugger mig som FAAN! hah!
    kort sagt: älskar dig syster min. Du behöver inte vara ledsen och ha hemlängtan!
    Snart är det nyår och då firar vi tillsammans!
    du jag, vänner SLÄKTINGEN och din loverboy;P
    haha!
    älskar dig

    SvaraRadera
  2. Saknaden är jätte stor efter dig med... Vill oxå bara kunna ringa till dig o säga kan vi inte ta o ses idag? men de e inte lätt:( Men jag älskar dig ändå fast du säger eller ändrar tiden o så.. o ibland står jag faktiskt inte ut okänner mig sviken:( men de tar jag som en klackspark sen o glömmer:P Puss jenna

    SvaraRadera
  3. <3 Jag vill komma och hälsa på dig. I julklapp ska jag önska mig en betald resa ner till dig utav mamma. :) Skulle vara jätte kul att du kom hit någon gång, vill ju visa dig en liten dela av mig :) Och att du inte kan ses när du väl i norrköping/söderköping förstår jag självklart. Det är ju knappt att jag hinner när jag väl är där. Det är ju redan saker som har planerats när man väl åker. Vi ses ju på nyår. Ska bli jätte kul! Vi kommer ha så roligt! Du har alltid varit en bästa vän för mig och kommer alltid att vara! Det är sällsynt med vänner som dig. Jag är jätte glad över dem få gånger vi ses och har så otroligt kul när det väl händer. Vi funkar så bra ihop och som vi sa så är det som vi hade träffats igår. Jag önskar att vi bodde i samma stad. Nära varandra så man bara kunde slå en pling och fråga; ska vi ta filmkväll ? ska vi hitta på något kul ? nu jävlar går vi ut och super skallen av oss! ;p hehe

    Älskar dig! kram ! <3

    SvaraRadera