söndag 22 november 2009

Tråksöndag..

Idag har det varit en riktigt tråkig söndag. Allt är grått och trist, det regnar, tvättstugedag, niklas är sjuk och ja, min tenta som jag måste försöka få till går inte riktigt som jag vill. :( Känner mig redan så misslyckad med den att jag är så rädd att jag skit av allt igen. ;( Får se vad resten av kvällen har att erbjuda..

Igårkväll var det iallafall jätte trevligt. Maten blev lyckad, likaså cheescaken. Kvällen spenderades sedan i tvrummet med monopol. Mögspel. ;p Haha, nej men det var jättekul. Dock fick jag inte riktigt som jag ville men vafan, jag kunde ha vunnit. ;)

Nu ska jag se om Niklas kanske vill vakna till liv och göra mig sällskap framför tvn eller något. Jag har så jävladamptråkigt att jag tror jag avlider snart!

Och johanna, hur lång tid tar du på dig när du handlar? Jag vill ju prata meeeeeeeer. <3

Kram S

1 kommentar:

  1. haha, räddare i nöden påååväääääääääg! hörs ikväll hoppas jag ? puss <3

    SvaraRadera