torsdag 19 november 2009

Slappar.

Sitter och slappar efter en lång dag idag i skolan. Har även hunnit med att spela basket ikväll med Esby vilket var ganska kul. :) Kanske inte riktigt min grej men Niklas försöker intala mig om att jag ska haka på fler gånger, njaaae.. :p

Innan när vi kom hem fick jag sån panikontkänsla i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. :( Hade så ont att jag fick gå dubbelvikt och jaa, aj. :( Nu har det gått över som tur är, hoppas verkligen inte det kommer tillbaka.. Kan kanske bero på kebaben jag åt innan idag?

Imorgon kommer farmor och en av mina små sis. ner och hälsar på. :) Vi ska gå runt och mysa i malmö och shoppa lite. :) Sen på kvällen ska vi laga tacos och se på idol och bara mysa (kanske få lite städhjälp med) hihihi. :)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och vila min stackars lilla mage. :)

Kram S

2 kommentarer:

  1. Åh, det där låter ju hel kul. Jag kan nog bara drömma om att få gå omkring och shoppa med min mamma :( (framor är inte så inne på att shoppa)
    Varken hon eller jag har pengar till det. Fyfan vad tragiskt. Hoppas du hittar något fint! Du får visa mig sen isåfall, eller lägg ut på bloggen :D
    kram!

    SvaraRadera
  2. men du glömed skriva deet viktigaste CAROLA!!

    SvaraRadera