lördag 21 november 2009

Lördagskväll.

Nu har vi varit och vinkat av min farmor och lillasyster på tågstationen i Lund. :)
Igår eftermiddag kom dom, efter att tåget varit försenat i 2 timmar!! Någon olycka hade inträffat, förmodligen självmord.. Ush, fattar verkligen inte hur man kan välja att ta sitt liv framför ett tåg..
Men iallafall, senare när dom kom så drog vi till malmö för att shoppa på Entré och gå på Carola häggkvists skivsignering. Gud vad hon var liten!! Trevlig och söt var hon med. ;)
Drog hem senare och kvällen spenderades farmför idol med tacos och annat gott!

Idag har farmor hjälpt mig att städa lite. Har även hållt på att förbereda till mat och så med då ett par vänner kommer ikväll. :)
Niklas var och handlade strumpor till sig själv idag och "råkade" köpa med sig ett par trosor till mig från Björn borg.. Jätte fina och jätte söta men.. Paketet med 2 trosor och 1 par strumpor kostade 499:-! Jätte sött och allt så, men så dyra trosor? Och jag är sån med att så fort jag känner att trosorna inte sitter rätt tycker jag dom blir så obehagliga att jag inte använder dom över huvudtaget. :p Vet inte om jag ska lämna igen dom. Dels priset och sen min kinkighet.. Niklas tycker jag är värd dom men vafan.. :p Hahah

Nej, nu ska jag förbereda maten lite, dags att plocka fram det sista. ;)

Kram S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar